onsdag

Idag har jag jobbat i 11 timmar, satt ute på nödutgångstrappen och käkade lunch i solskenet så jag fick känna av solen & värmen litegrann iallafall, för ett tag där var det ju skitfint väder! Men sen vart det mulet igen.
Har packat litegrann men orkar inge mer nu så jag tar resten imorn, tänkte sätta klockan rätt tidigt och starta dagen med en morgonpromenad, får se om jag möter lika många polisbilar som jag gjorde häromdagen, då var tredje bil var en polisbil! Men som sagt, då kan man känna sig trygg iallafall :)
Jag ser jättemycket fram emot morgondagen! Ska bli så kul att träffa alla och speciellt Elin & hennes lilla Amanda..
Sen är det fredag och efter det är det lördag = bröllop! Känns helt overkligt faktiskt, men det ska också bli otroligt kul! Tar med mig kameran och kommer säkert lägga in några bilder här på bloggen.
Men nu har mitt brun-utan-sol torkat så nu är det läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback