kvällsblogg

Som ni såg i det förra inlägget kan jag nu mms blogga! jättesmidigt och kul.
på min iphone har det ju faktiskt inte funnit mms funktion förut men med den nya programvaran som jag uppdaterade till igår så fick man lite nya funktioner, bl.a mms vilket jag är jätteglad över! har önskat så många gånger att man skulle kunna skicka en bild och nu går det äntligen, dock lite väl sent att komma med det nu..
idag har jag i princip inte gjort nånting, suttit ute på balkongen i bikin och fyllt i det där frågeformuläret som tog nån timme, sen började det spöregna och åska så då gick jag in. Erik var iväg och cyklade en sväng och imorn måste jag nog följa med honom, har ju faktiskt inte cyklat en enda dag det här året.. men har faktiskt inte längtat efter det heller konstigt nog.
Nu har jag suttit på facebook ett tag men tror jag ska gå upp till gymmet en sväng, förhoppningsvis är jag själv där då, så himla härligt att träna när man är helt ensam!
Måste packa inför Gotland också, åker på söndag! Fast först två dagar i Stockholm, shopping :) ...

Grattis förresten till Cissan som tog motorcykelkörkort idag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback