soooool

Efter tre veckors uppehåll i bloggandet är det väl kanske dags att uppdatera nu då :)
Vi har fått låna internet av Johnnys mamma, vilket vi är väldigt tacksamma för. Lånade Anders internet förut men han skulle  ha det under sin semester så det var bara att lämna tillbaks de.
Har iaf hunnit med att fira midsommar, varit sjuk, anmält mig till tjejmilen & tagit årets första dopp! Kanske blir mer badande i dagarna eftersom det är så underbart härligt väder nu. Mamma kommer upp ikväll och stannar över helgen, tur att vi har en stor lägenhet, hon kan få välja själv vilket rum hon vill sova i :) Så imorn ska vi nog ut och vandra lite på skutan, det ser jag fram emot. På söndag jobbar jag eftermiddag och sen är det bara mån,tis,ons och tors innan vi åker ner till stockholm över helgen och sen vidare mot gotland! ska bli jättekul att åka dit, har aldrigt varit där. Vi ska till Fårö och hälsa på Peter och paddla kajak också :)
Sen är det Elin & Stefans bröllop och veckan efter det yran, gud vad jag längtar!
Ska försöka ta lite bilder i helgen som jag kan bjuda er på.. men nu ska jag sätta mig på balkongen och dricka vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback