"din mamma jobbar inte här"

Har ni sett den nya reklamen? Minns inte vad det är reklam för men det är iaf en mesig kille som försöker säga åt en annan "cool" kille som ställer sin kaffekopp på bänken "öh, din mamma jobbar inte här" sen kommer en gammal dam(ibland är det Ara också!) farande och kastar sig på den coola killen. Sjukt rolig!
En annan som också är kul är den med han som har suttit och spelat så mycket framför sin dator att han somnar på tangentbordet :)
De är iaf roliga de första fem gångerna man ser dem, sen är det rätt uttjatat!
Förresten, är det ingen annan som gillar Rent Hus eller Stockholm Arlanda eller Lyxfällan? Elin mobbar mig för att jag gillar de programmen.. På tv3.se är det så bra att man kan kolla på alla avsnitt av både Arlanda & Lyxfällan!

I helgen skulle jag egentligen med Nalu ner till Stockholm för att bo hos Emelie och umgås lite men det blev inte så, utan vi ska istället fira mors dag på söndag hela familjen! Hur längesen som helst som vi var alla samtidigt.. Och imornkväll har Elin lurat med mig på rockabillykväll på gamla teatern...hmm.. ska bli spännande iaf!

Nu ska jag leta vidare på tradera, har suttit flera timmar idag! Och innan dess var det säkert 4-5 månader sen jag var inne så nu är det väl dags att ta igen all den tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback