Jobba

Vet inte varför men jag sover så dåligt för tillfället, kan ha att göra med att vi sover i ett nytt rum och en ny säng, eller också det att vi har ella på besök här (eriks hund) fast hon är tyst av sig. så jaa.. jag vet inte varför, skumt.
blev väckt imorse av frågan om jag ville jobba i eftermiddag/kväll så det sa jag ja till, gillar egentligen inte att börja så sent för då kan man liksom inte göra nåt av dagen, då går man som bara och väntar på att få börja jobba. ska ta och laga ihop nån middag också som matlåda.
erik har ju köpt dj utrustning så igår stod han och spelade tills han fick ont i nacken :), han är jätteduktig! jag testade också litegrann och det är jättekul faktiskt! även fast jag knappt förstår hälften av alla knappar som finns där.
nä nu ska jag ta och laga lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback