Kvällspromenad


Kom precis in från en liten kvällspromenad med Erik & Ella. Som ni ser på bilderna så badade Ella, vet ingen hund som älskar det så mycket som hon gör! Direkt när vi tog av kopplet så sprang hon i vattnen och hoppade :) sen kastade vi pinnar åt henne, dock vet hon inte riktigt att hon ska komma tillbaks med dem.. Imorn tänkte jag ta med henne till agility banan som är en bit bort, där det också finns ett bra ställe för henne att bada på. Erik & (moster Åsas man)Gustav ska cykla imorn, jag kan ju också göra det men jag vet inte, har som inget cykelsug.. men å andra sidan kanske jag får det när jag väl cyklar..
På torsdag åker iaf jag och Linnea till göteborg för att hälsa på farmor & farfar, det ser jag fram emot! Förmodligen är det ännu mer vår där än här också, även fast träden börjar slå ut nu och gräsmattorna är rätt så gröna.
Vi lagade finmiddag ikväll med min favoriträtt risotto, quornbitar(jag), oxfilé(erik), rödvinssås och sallad. mkt gott!
Igår var jag så trött så jag gick och la mig tjugo över åtta, ikväll är jag vaken lite längre iaf.. vi har myskväll med fotboll på tv:n och varsin dator... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!

Postat av: Majsan

Hallå! Man får tacka! Hur är allt med dig då? Ha det! /majsan

2009-05-17 @ 17:03:55
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback