Löpning!

Jag har en jäkligt bra (och snygg!) pulsklocka som jag faktiskt fick i födelsedagspresent av Erik när jag fyllde 22 år. Den är grön och kommer från polar. Det är så pass smidigt med den att efter jag har tränat klart kan jag bara lägga den på en platta som jag sen kopplar till datorn och då läggs det automatiskt in på polars hemsida, där kan jag sedan se vad jag haft för puls under passet och lite annat. Ett riktigt roligt och smart tillbehör i träningen!
Så idag tog jag med mig Ella och stack ut och sprang en runda, nu ligger hon och vilar vilket hon nog också kommer göra resten av kvällen :)
Erik sitter och kollar på Heroes idag, vi tänkte gå och fika på Åre Bageri idag men jag såg på deras hemsida att de bara hade öppet till 17 idag så det får bli imorn. Det är ju nämnligen alla Erik's dag idag, GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback