Öde i Åre



De här bilderna kommer från en skön kväll med gänget, dvs mina sambosar. Vi lagade och åt en supergod sista middag tillsammans innan alla drog härifrån. Nu är det jag, Erik och Gustaf kvar i våran stora femma där vi har bott 7 stycken under hela säsongen, snacka om att det är tomt här! Och imorn drar Gustaf också.. kommer kännas sjukt konstigt, vilket det iofs redan gör.. Hela byn är dessutom öde och många affärer och restauranger som har stängt.
Har iaf gjort av med sjukt mycket pengar nu på slutet, har ju å andra sidan haft en otroligt rolig sista tid här, många härliga minnen från uteserveringar i solskenet :)
Jag som skulle behöva klippa mig också, kanske får ta och fråga Erik om han kan ställa upp :)
Nä, nu ska jag äta lite glass med honungsmelon, mums!

Kommentarer
Postat av: Marina

Såg inte så dumt ut det där inte. =) Så skönt allt känns nu när det är sol och man kan sitta ute och grilla och bara njuta av att sommaren är på gång. Får en att tänka på våra promenader =)Blir ni kvar i Åre över sommaren lr?? kram på dej gumman!!

Postat av: Marina

Såg inte så dumt ut det där. Så skönt att sommaren är på gång när man kan sitta ute i solen och grilla och bara njuta. Blir ni i åre hela sommaren lr?? kram på dej gumman!!

2009-05-06 @ 22:47:34
URL: http://mlindstrom.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej sötnos:)

Hoppas allt är bra med dig!

Såg riktigt härligt ut de dära:)



Kram Stina

2009-05-07 @ 19:00:24
URL: http://makakakaapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback