sthlm

igår anlände jag till stockholm efter en rätt seg bussresa där internet krånglade mest hela tiden. såg förvånat johanna på centralen där hon satt och väntade på sitt tåg till uppsala :) det var kul att träffa henne en liten sväng och hon ska med oss ut ikväll :) sen kom emelie också och det var lika roligt att se henne också.
sen for vi hem och somnade med en gång nästan. nu sitter jag i emelies sköna soffa och peppar mig själv att gå ut till lidingö för att anmäla mig till lidingö tjejmil som ju är på söndag, och den egentliga anledningen till att jag åkte ner. är dock inte ett dugg sugen på att springa på söndag så det känns oerhört jobbigt att gå dit... men jag antar att det kommer kännas bättre när jag väl står där på startlinjen och dessutom är det ju en del i en svensk tjejklassiker som jag har som mål att genomföra.
ska fixa mig i ordning och efter lidingö ska jag vidare ner på stan och shoppa, som jag har längtat efter det!

Kommentarer
Postat av: linnea

hurru, jag var på gina i östersund idag :)

Postat av: Marina

Hoppas det går bra och springa i helgen..=) härliga bilder från turkiet..=) måste ses nått snart.. kom och hälsa på i dalarna vettja..=) kraaam

2009-09-25 @ 23:21:34
URL: http://mlindstrom.blogg.se/
Postat av: Millan

Lycka till!!! Du e ju en tuffing så de e ju inga problem de där inte!:-)) kram!

2009-09-26 @ 08:18:59
Postat av: Towa

Lycka till vännen!!!!

Jag tror att jag mamma pappa och henke var på samma hotell förra året som ni var på nu, på Fredag åker vi igen :) Men det blir till Kemer i Turkiet. kram

2009-09-27 @ 11:16:22
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback