Hemma en sväng

Igårkväll for jag hem en sväng, har varit på cellprovskontroll hos barnmorskan idag, rutinkoll bara. Så passade på att städa mitt rum hos mamma, var jättelängesen jag dammsög där... det märktes! Rensade i garderoberna och fick till det riktigt fint. Tog en sväng med Jullan också och låg och pratade med mamma om vuxengrejer, typ hemförsäkring och sånt som jag inte har nån koll på alls.. :)
Nu har jag precis kommit till lägenheten, ätit middag och ska strax iväg och träna, ska på funktionell puls idag som är en typ av cirkelträning där man gör t.ex upphopp, bicepscurl eller benböj i 30-40 sek och vila i 20 sek, åsså håller det på så i runt 50 min. Väldigt bra träning, och rolig!
Ikväll ska jag äntligen se Sex and the city 2!





(Hittade en rolig lapp hemma med ett citat av min kära syster. Om ni inte ser vad det står; "Jag vet inte vad hon har för bil men hon har en likadan volvo som vi har)
Hon är härlig hon, min syster :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Vad härligt det är när du skriver i din blogg igen. Jag skall försöka inte oroa mig för ditt prov.

Kram / pappa

2010-08-26 @ 21:45:32
Postat av: elin

haha, när har jag sagt dej!?

2010-08-26 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback