Längd :)

Har just varit ute och åkt en mil i längdspåret i björnen. Det kändes bra, lite bakhalt men inget som störde. Däremot så var det några danska ungdomar som var ute och "åkte" också, såg dom två gånger och då stog dom bara mitt i spåret och typ vilade.. Var tvungen att skrika åt en av dom som stod med skidorna rakt över spåret i en nerförsbacke (!) haha, det finns tydligen inte längdspår i danmark.. :)
Annars är allt jättebra, det är inte så himla mycket snö här upp egentligen så jag hoppas på att det kommer mer framöver! Idag har det varit -1 ungefär, vilket är jättestor skillnad mot för igår och iförrgår då det var -20 och -30. Jag gillar mer när det är runt 5-6 minusgrader vilket det nog också ska vara några dar framöver. Har fortfarande inte skaffat mig ett liftkort heller, vet inte riktigt när jag ska kunna fixa det heller för det kostar runt 3700:- (egentligen är det typ 4000:- men man får 10% rabatt när man hade sommarsäsongskort -09 som jag hade) + att jag kommer få mindre timmar på golds framöver, kommer jobba runt 12-15 timmar i veckan! Måste nästan skaffa mig ett jobb till, och hur lätt är det nu när säsongen har börjat på riktigt.. suck.. det känns riktigt surt, jag kanske helt enkelt får strunta i liftkortet och bara åka längd och träna på gymmet i vinter. Nåja, det löser sig säkert på nåt sätt..
Erik är i Östersund ikväll och hämtar våran nya soffa! Vi är ju sex pers som bor här (jag är enda tjejen) och vi har bara fyra fåtöljer så det kommer bli riktigt bra med en soffa också. Det är med schäslong också!

Nu ska jag gå ner och laga lite middag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ida



Blev det något med den svarta soffan och sängen?

Kram

Pappa

2010-01-14 @ 16:07:35
Postat av: Emma

Hej Ida,



kul att det går bra med längdåkningen, var kul att ses i torsdags! Danskar i längdspåret är det bara att köra över för övrigt. Hoppas ni får det så kul i Riga nu!



Kramar

2010-01-19 @ 12:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback