Torsdag

Hello allihopa!
Idag skiner solen och det är helt vindstilla och inte ett moln på himlen här i Åre. kul för alla som är lediga eller har tid att vara ute, själv jobbar jag mellan 11-18 så det blir inte så mycket solande för mig idag. Förhoppningsvis kommer det fler sånna här dagar snart.
Efter jag har slutat idag ska jag ta Eriks fullpackade bil och åka hem till mamma, sen tänkte jag försöka hinna med en springtur med Jullan ute i skogen och kanske lite fiske ännu senare ikväll. Imorrn åker vi till Ljusdal för att fira kusin Sofia som tar studenten och efter det funderar jag på att ta tåget till Stockholm och festa med tjejerna och Kiss på Café Opera.. :) har blivit inbjuden till det och det låter rätt så roligt faktiskt! Men jag får se om jag hinner med tåget eller inte.. vore ju kul iallfall! Dock så jobbar jag på söndag kl.16 så det blir en snabbvisit men men.
Sen jobbar jag en vecka till och efter det har jag semester på obestämd tid! Ungefär två månader blir det nog och det ska bli så himla skönt! Längtar verkligen.
Vi tänkte åka ner till Gotland och hälsa på och förhoppningsvis får Erik nån spelning där. Sen blir det ett besök i Oslo också hos gänget där, som jag verkligen ser fram emot! Har sagt så länge att jag ska hälsa på men det har inte blivit av.. (Har förresten inte hittat longboarden Johan.. ) Någon som har sett den kanske? Vettetusan var den har tagit vägen. Hoppas den dyker upp snart!

Sitter på jobbet nu och det händer i princip ingenting.. typ tre personer här som tränar :) men det är helt rätt, idag ska man vara ute och njuta!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Ida

Det är jättekul att du börjat skriva i din blogg igen. Kram pappa

2010-06-10 @ 23:01:34
Postat av: Marina

Hoppas du får skoj i stockholm =) Hälsa Emma!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback