Maxtesterna

Som jag skrev i mitt förra inlägg tänkte jag vara med i 6Veckors Utmaningen! I den första veckan ska man göra ett maxtest och det har jag gjort idag.

#1 30min Crosstrainer på nivå 6: 4.46km
#2 Plankan 1 min 32 sek. på tå. Gick sen ner på knä men där kändes det som jag kunde stå hur länge som helst så jag räknar bara med den tiden som jag stod på tå.
#3 Armhävningar Jag är riktigt dålig på att göra på tå så jag startade på knä direkt och det blev 33 st.
#4 Upphopp 1min. 43 st. (gjorde dessa direkt efter jägarvilan.. inte att rekommendera :)
#5 Jägarvila 2min. 9sek. kände efteråt att jag gav upp lite väl lätt...

Under resten av veckan ska jag fundera på 10saker med mig själv som jag är stolt/nöjd över. Ni får gärna komma med förslag i kommentatorsfältet :)


Regnet öser ner just nu och jag börjar jobba kl.15 så jag ska ta och leta fram nån middag ur frysen och sen gå iväg. Har ju ca 30sek till mitt jobb så jag kan slappa i soffan ett litet tag till :)

Trevlig onsdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad roligt, funderar på och testa jag också faktiskt. =) Tycker du ska va stolt över att du är en person som alltid finns där, trots att vi inte alltid ses, dessutom är du alltid omtänksam och snäll !! Kram på dej!! OCh grattis till nya jobbet också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback