ajdå.

Åh fy vilken söndags-mörkt-ingen snö-ensam hemma-trött&sliten-ångest jag har! usch jag skulle aldrig gått ut igår.. först stod jag, elin, nalu & kalle i kön till Marité typ en timme, sen gick vi på hårdrockskväll på olearys, jippie. träffade jocke, zandra, jonas det var kul iallfall. johan också utanför marite, de blev ja glad av.
men sen blev jag dum i huvet och bråkade med elin, vi skrek och usch vad jobbigt. och onödigt.
åkte hem under tystnad och sov tungt. aaa de va inge kul..
nalu & jocke sov på soffan btw.

det enda kreativa tänkande jag kan göra idag är att fundera på ifall jag ska åka buss eller bil till hammerdal.



B R A S I L I E N




over and out

Kommentarer
Postat av: elin

men ida tur att vi blir vänner snabbt igen

Postat av: Towa

Syskonbråk - usch jag vet hur det är =( men som Elin skrev så blir man snabbt sams igen om man är syskon ;) det brukar kunna vara så eftersom man har ett speciellt band - tack och lov! kram

2006-12-29 @ 09:09:41
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback