tisdag 12 december

16.05
idag!onsdag, torsdag och sen på fredag är det hemfärd i en fullpackad bil, jag, erik och kalle.
äntligen
äntligen

ä  n t l i g e n. !

fy fan vad less jag är idag. vill inte jobba mer nu.. ont i fötterna, ryggen, axlarna, händerna o.s.v..
äter pencillin.. fick infektion i högra pekfingret i helgen så det blev alldeles uppsvällt, fick åka in på sjukhuset. har haft ont men svullnaden har gått ner och det gör inte lika ont längre. skönt det.
kändes som det var så mycket jag skulle skriva men nu försvann allt bara..
har varit och solat och nu ska jag göra ansiktsmask och ta en lång varm dusch.
elin är aldrig hemma, igår jobbade hon mellan 7-23.
jo förresten, vi försov oss imorse, för första gången.. emma kom in vid tio över sex och väckte oss. vi började 06.00. nåja, det var ingen fara, Anne-Lise-våran chef, hade också försovit sig. vilket sammanträffande!

nää vilken deppig blogg det blev nu. men man får klaga lite ibland.
julia snart kommer jag hem!

iallafall så är jag väldigt mycket kär i erik.





--------------------------------------------------------------------------------

17.26
haha! vilken vändning va!
tack niklas för de goda humöret du gav mig! allt känns mycket bättre nu förutom att jag fick förjääävla ont i axlarna av att sitta här.
jaja, ska gå och raka bena nu jag.
peace over and out, ciao!

Kommentarer
Postat av: Towa

hej tok =) Hur är allt? hur var det med thailand, funderar du på att åka dit? närdå? jag har börjat skriva i bloggen igen =) kram

Postat av: Linnea

På lördag kommer du hemm!!!!

2006-12-13 @ 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback