utgång=hemgång imorn!

Vi har pratat jobb i Åre idag, olika ställen att flytta runt på. Jag har pratat med TK, (mycket trevligt)
igår var det Lucia, "glad lucia" sa vi, enda sättet det firas på i norge tydligen. fick glögg och pepparkakor på jobbet idag.
imorgon åker vi hem! jag är jätteglad men det känns konstigt. längtar tills vi sitter hemma och myser på kvällen innan julafton, :)

Nåväl, det här är viktigt folkens;
Turnéplan: 2/3 Lund, 3/3 Kristianstad, 8/3 Halmstad, 9-10/3 Stockholm (tre spelningar), 14-15/3
Göteborg, 16/3 Gislaved, 17-18/3 Malmö (tre spelningar), 21/3
Oslo, 22/3 Trondheim, 23/3 Bergen, 24/3 Stavanger,
28-29/3 Karlstad, 30/3 Överlida, 31/3 Umeå


puss och kram!

Kommentarer
Postat av: emma

glad sista dag

2006-12-14 @ 19:53:03
Postat av: Jessica

Hej! Jag har läst din blogg nu en tid, tycker att din tid i Norge har verkat rolig. Nu undrade jag bara hur du hittade jobbet? Sökte du via någon norsk arbetsfömedling eller svensk arbetsförmedling? Hoppas allt är väl!

Kram: Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback