Godmorgon

Väckte nyss Nalu, vi satt och kollade på lite party pics som Kim tog senast vi sågs. Dom var fina :)
I söndags fick vi ryck på jobbet, alla skulle ut och Dippan var det självklara eftersom vi är stammisar där, allihopa! Skickade iväg ett sms till Nalu, gick och la mig och sov som vanligt och sen ringde hon upp mig mitt i sömnen, kom fram till att jag skulle hämta henne i Aspås och sen skulle vi "dricka sprit till klockan sju" typ sagt och gjort det blev en helkväll, väldigt sjuk sådan men grymt jäkla roligt. Mycket folk och vilka var först in då, mm exakt  - VI. Sen cruisade vi lite i Åre igår och var på besök i det berömda klamydiahuset, trevligt trevligt och väldigt mysigt kollektiv. Vi skrattade åt anledningen till varför vi hamnade där och det måste nog ha varit ödet som förde oss samman igen, slutsats: man ska alltid plocka upp liftare.!
Hyrde världens kassaste film igår; 40days & 40nights för jag har hört jättemånga säga att jag är så lik tjejen i den filmen men jag vet inte riktigt, svårt att säga.. Dålig var den iallafall. Sen sov vi, skönt men kallt!
Idag är det exakt en månad kvar tills ELIN kommer hem, jag längtar som tusan!!!!
Nu ska jag ut med Jullan.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback