vardagen

Jag har många tankar i mitt huvud just nu.
Var ute på promenad med mamma och jullan idag, det var så skönt att prata med henne, det händer ju så sällan nu för tiden tyvärr. Vi gick igenom sånt som hände för ett år sen, sånt som händer nu och sånt som kommer hända om tre veckor och om ett halvår.
Det går bra på jobbet, börjar bli lite rastlös pga snöbristen och att jag kan åka så sällan, dessutom har jag varken brädan eller skidorna uppe men det blir till att hämta hem dem nu tror jag.
Vi super mycket och det är slitsamt, men jag har börjat träna på jocks nu så då kan jag sysselsätta mig med det istället.
För övrigt märkte jag inte ens när det var jul.
jag längtar ihjäl mig tills Elin kommer hem. Det känns dölänge med tre veckor kvar, men förhoppningsvis går det fort.

Nu ska jag äta kaka.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback