4/11

haha, kanske måste skriva här så alla vet... att förra inlägget om att jag hade börjat äta kött var ett stort ljug. ALDRIG i livet att jag skulle äta kött inte som det känns nu iaf, dessutom är det snarare så att man blir äcklad av kött när man jobbar med det hela dagarna än sugen på att äta det... haha.
Men det går skitbra på jobbet och jag trivs väldigt bra. nu är det typ bara sex veckor kvar, ska bli grymt skönt att komma hem till jul.
idag har jag mensvärk till döden känns det som, elin och jag var ute och gick i regnet, fy faan vad det öste ner. har kokat alla mina piercingar i saltvatten idag också, så nu är de rena och fina.
ja, det var väl ungefär det.

peace!

Kommentarer
Postat av: Emilie

hej ida! Söt du é! Jag drömde att jag hade en fejkpiercing i näsan och läppen. Det var snyggt ;P Tack för att du förgyller dagen med fina kommentarer i min blogg!
puss

Postat av: Anonym

ät kött!

2006-11-06 @ 12:09:34
Postat av: elin

du är ju tokig. och tack förresten för att du la in den bilden på mig där jag ser ut att ha världen JÄTTE NÄSA!!

2006-11-07 @ 02:02:01
Postat av: Kattis

jasså det vara bara luring !!!!!!!
Jag trodde på det !
kattis

2006-11-07 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback