Köttätare

Ja.. nu har det blivit såhär. Jag har funderat rätt mycket, och efter att ha jobbat på en köttfabrik i två månader, jag har varit omgiven av olika slags former, färger och lukter av kött.. så har jag kommit fram till att jag ska sluta vara vegetarian. Jag åt kött, rostbiff, för första gånger igår. Det smakade inte så konstigt som jag trodde, dock lite ovant med allt tuggande. Nåväl, jag mår fortfarande bra men väntar på mina illamående känslor som bör komma. Det känns bra att börja äta kött igen iallafall.
Det var det jag ville förmedla till er idag.

Hoppas mamma läser!




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
i lördags var det fest!

ni måste bara gå in och kolla på;

emmapalsson.blogg.se
elinchristensson.blogg.se
hammerdal.blogspot.com
hemborg.blogspot.com


där finns bilder!

Kommentarer
Postat av: Elin

VAAA!?? Kött?? nähe, du skämtar bara va?!!!!!??

2006-11-01 @ 22:17:13
Postat av: Cissan

Kollar med stora ögon på Ida... Vad är det du säger jänta? saknar dig vännen.. Kärlek

2006-11-01 @ 23:12:26
Postat av: zandy

haha vad söt du är!! =)

Postat av: emma

snacka om att snacka en massa strunt =) knäppis!

2006-11-02 @ 16:17:16
Postat av: Johan

vaaaaaa???? :O

2006-11-03 @ 15:39:15
Postat av: emma

jippiiii. vi kan äta frulle tillsammans imorrn, KLOCKAN 06:20! de ser jag verkligen fram emot =) men bara ditt morgonhumör är bättre än elins så är jag nöjd!

2006-11-03 @ 21:52:50
URL: http://emmapalsson.blogg.se
Postat av: mamma

Blev jätteförvånad , men glad . ska göra goda köttbullar till er till jul.
massor av kramar från mej,
mamma.

2006-11-04 @ 21:37:46
Postat av: Kattis

Blev förvånad men glad, ska göra goda köttbullar till er på jul.
Längtar efter er.
Massor av krammar
Mamma

2006-11-04 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback