Lördagkväll

Godkväll kära läsare !
vi har just varit och storhandlat (och jag fick låna eriks nya skitsnygga byxor!!!, yes!) den här veckan testade vi en ny handlingsmetod, nämnligen att alla skulle handla själva vad dom ville ha. så efter tre olika affärer och typ tjugo påsar senare kom vi hem. det blev ett välfyllt kylskåp med namn på mjölken, skinkan, äggen osv... =) men det ska nog blir bra. ikväll blir det tacos till middag, nu var det riktigt längesen vi käkade tillsammans allihopa så det ska bli trevligt!
Lyssnar på P3 varenda dag på jobbet och det är ju så sjukt kul alltså... fy fan norskarna har humor alltså! Kompani Knudsen, Radioresepsjonen & Osenbanden är helt klart det bästa. DJ Friendly är också bra.
Så det är mycket nöje på jobbet! =)
Det har haglat här förresten, kom en liten skur igår tror jag det var, + lite grann idag.
Petter bytte till vinterdäck idag, jag fick hjälpa till lite genom att skura däcken med en diskborste, det kände jag mig stolt över minsann. Så nu blir det säker körning hädanefter i Haugesund. Och för att inte tala om hemvägen, känns gött.
Har lite ont i huvet men nu är det dags för en öl.

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback