Måndagkväll

Godafton.
Nyss hemkommen från vårat shoppingsenter Oasen, trevligt ställe det där. Finns snygga vans skor!

Igår hade vi en skön söndag, började med att jag och Erik vaknade vid typ ett tiden, kollade på film och åt chips & godis till frukost. Sen kom Elin & Emma hem som hade jobbat mellan 7-15, stack dom ut och sprang och medan dom var ute började vi storstäda allihopa, Petter tog disken (en riktigt stor hög speciellt efter tacosen i lördagskväll där vi lämnade tallrikarna och allting sådär skönt på bordet och gjorde nåt annat, t.ex drack öl =) nåväl, jag, Erik och Kalle dammsög, möblerade om allting, flyttade våran sovplats, matbordet och soffhörnan med TV och DVD:n, så nu har vi, som Erik sa, en perfekt hångelsoffa :) och dammade lakan, madrasser och täcken. De hann ligga ute ett tag innan det såklart började regna, det regnar här i princip varenda dag. Och blåser.
Så vi fick en riktig storstädning och shysst möblering, det blev asbra! Känns skönt att ändra littegrann.

Om man gör en Erik betyder det att man slår sig, rejält. Han gör det typ hela tiden... nu har jag vant mig vid att han skriker till; "aj!" är ett normalt beteende för honom :) Och inte bara han, Emma slår pannan i dörren ut från kantinen så hela gänget på typ tio gamla teknik gubbar börjar asgarva, Elin har tjugo blåmärken på benen, alltid! Men det blir så, man liksom slår i armar, ben och huvud i allt möjligt... ojoj.. =)
Igår fyllde Emelie 19, grattis till henne! På torsdag blir det kalas här för då fyller Petter år! Min mamma fyller år på fredag (wohoo grattis mami!) och om mindre än två veckor är det jag som fyller sschjugiiiii.

När vi kommer hem är det till att fira en riktig mysjul, sen bär det av till Barcelona för en shysst reunion, ser jag fram emot, massa babes! <3 Saknar maria, nalu, såfia och alla andra som ska dit!


Puss och kram ät en banan, P E A C E .
over and out ----->

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag saknar dig jättemkt! tekninkundret linnea har precis kommit på att man kan kommentera=D

2006-11-13 @ 21:39:27
Postat av: Towa

Snart jäklar bli det till att hänga på bolaget Ida ;) jag borde skämmas egentligen har bara vart där någon enstaka gång =( kram!

Postat av: Sofybofy

Saknar dig med Ida. Men som sagt, reunion i Barca :)

2006-11-15 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback