snyggingarna

snyggingarna
Erik och jag på julbordet i lördags!

Han kom med frukost på sängen till mig i lördags morse, jag vaknade av att han sjöng jättefint :) fick ett par jättefina örhängen och en tvål formad som ett hjärta då på morgonen också, mycket bra sätt att vakna på! Sen drog jag, Erik och Petter ut på en sväng och handlade lite vin, öl och annat som vi behövde till kvällen. Hem och duscha, öppna presenter med allihopa (fick hur mycket som helst! massa fina och mysiga grejer,blev skitglad!) duscha, prova kläder rätt länge och äta tårta, supergod och jättefin som Erik hade gjort! Vi var alla mycket nöjda med den.
Sen kom Tina, Ellen, Daniel och hans tjej, Christine (tror jag hon hette) och hennes danska pojkvän Mike. Så satt vi här ett tag och drack och hade det trevligt, sen ut i spöregnet och vänta på taxi ett jäkla tag men till slut kom vi iväg. Ingen vidare god mat men mycket dans och alkohol blev det den kvällen :)
Jag hade jättekul och det hände mycket den dagen, min födelsedag den 25 november. För nu är jag tjugo gott folk. Tack för alla grattis förresten! Det värmer :)

Åh jag är så KÄR ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gulliga ni är tillsammans du och Erik.
Vilken härlig födelsedag att vakna till!
Vi bakar lussebullar!
kram mamma

2006-11-28 @ 18:58:35
Postat av: emma

först in på elins och då läser man om kattis lussebullar och nu har hon skrivit om dom här med. ska vi skicka massmail till henne om att hon måste skicka hit några för jag är suuuupersugen på lussebullar nu när hon har frestas så mycket! vad säger du?

2006-11-28 @ 20:00:01
Postat av: emma.. igen

glömde säga att du va fin i lördags!

2006-11-28 @ 20:00:25
Postat av: Mary

Åh, va fina ni är!

2006-11-28 @ 21:08:35
Postat av: Towa

Härligt med födelsedagar =) hoppas du trivs som 20åring :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback