Torsdag 16/11

Helg? såfan heller. här är det jobba eller jobba som gäller (haha, skrev fel först, skrev jibba istället för jobba.. om det ändå vore SÅ shysst att man fick välja mellan att jibba eller jobba, easy choice liksom! =)
Nåväl, det blir iallafall jobb både lördag och söndag. Nästa fredag får man egentligen vara ledig för dom ska lägga nytt golv på våran avdelning (yeah right som att det behövs det är ju bara hundra år gammalt :) men vi ska jobba då! Sen blir det säkert jobb på lördag, min FÖDELSEDAG (den 25:e) men efter de är de julbord på kvällen, yahoo det har vi längtat efter aslänge! Öyvind ska hit på förfest, fett!
jag mår bra iallafal. och jag är glad över att MARIA ska till Sverige, då är vi lite närmre varandra och dessutom är det nog det bästa för henne. tänk när man får en maria kram, åå loooooove!!!
idag är det Petters birthday eller bursda som de heter på norska, vet inte alls hur de stavas men jag kan tänka mig att det är nåt sånt. det ligger megastora ballonger på Kalles madrass och en asfet tårta ligger i kylen, mums med tårta liksom. ÅH! fan vad det värker i axlar, rygg, fötter, ben ja överaaaallt.. men det är fint.
Förresten tycker norskarna de är konstigt när vi säger "nej tack, det är bra"
Elin har just färgar håret, mörkt=skitsnyggt! Å nu färgar hon på Emma... åå vilka babes dom kommer bli!
Kalle har fått sin dator idag så han och Erik är på Oasen och hämtar den för tillfället, nu kommer han förmodligen nörda ännu mer än tidigare, svårt att säga om det går överhuvudtaget men det fixar han tror ja :)
jag vill till åååååååre.... ska önska mig ett par nya skidor av mig själv och kanske lite av farmor & farfar i julklapp minsann, de ska bli naaajs! ska åka med johan massor då! om du läser de här så skriv en kommentar för sjutton förresten.. du skriver ju aaaaldrig till meeej johaaan. jag saknar dej btw! och lillsyrran massor med. å mami förstås, ååå min mammaaaaaaa =) grattis i förskott till dej mami! (p.s. hon fyller år imårn!)
Men hallå, where did november go liksom? dagarna bara flyger förbi men det är såå bra för snart är det utgång=hemgång på jobbet!
nu ska jag och erik duscha, inge kul å lukta kött längre, typ.

Peace, puss och hej, jag tänker på dej! tihi <3


Kommentarer
Postat av: cissan

Men puppan, ta o kom hem nu så jag får leka lite med dig =) saknar ju dig som en tok!! Måste hinna träffas massor när du kommer hem ;)

Postat av: Kattis

hej Ida.
Ni jobbar och jobbar och tjänar pengar. Härligt.
Saknar er jättemycket. Tänk om ni var hemma imorgon och åt tårta med oss.
Hälsa Petter och gratta.
kram mamma.

2006-11-16 @ 21:17:53
Postat av: Maria

gud vad jag skulle behöva en kram av dig nu Ida. Varför är du inte här? Puss

2006-11-17 @ 16:45:53
Postat av: eln

utgång=hemgång, jag längtar!!!!!

2006-11-17 @ 18:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback