tsda

tjaoo.
nyss vart en sväng och kollat på skidor,typ enda stället där dom har de här i haugesund. asnice å kika lite på årets modeller och fundera lite på vilka jag ska skaffa mig. för de blir nya skidor till den här säsongen.
är grymt sugen på att åka nu iallfall, längtar tills första gången de blir till att åka skidor!
är typ tre veckor kvar att jobba nu.. nitton jobbdagar räknade kalle ut igår, shysst de ju!
på lördag blir det julfest iallfall ska bli skitkul. de blir förfest hos oss me lite folk från jobbet, öl och lite uppträdanden, elin ska spela gitarr, emma ska lägga pussel och erik ska jonglera med pennor. öööh.
duscha, göra lite mat och vidare till jobbet på nylagd asfalt.

typ sådär några få dagar kvar tills den tjugofemte faan va nice å bli tjugiiiiiii......

japp. over and out, peace!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Synd men missar förfesten med alla uppträdanden!
Mamma

2006-11-21 @ 14:56:45
Postat av: Astrid

Vaddå skidor, eller vart är du ens? VAD GÖR DU KVINNA?! i've found you, du ser ut att ha det kul vart du än är, hoppas vi ses soon, kram!

Postat av: Astrid

oj det var .se kom jag på:) hör av dig nåt, annars, hej hej:)

2006-11-21 @ 17:49:10
URL: http://jazztrids.blogg.se
Postat av: elin

jag hoppas du köper ut åt mig sen. eftersom jag ska jobba på lördag kanske du kan gå på vinmonpolet åt mig!?

2006-11-22 @ 01:48:21
Postat av: emma

imorrn är de en dag kvar tills du fyller 20! coolt. känns de bra? jag längtar efter att ge dej paket och att äta tårta.

2006-11-24 @ 00:52:25
Postat av: towa

Hej och GRATTIS i förskott =) Vi var på shoppingresa till Riga över några dagar, otroligt mysigt var det, mer bilder kanske kommer =) Hur lever livet i Norge? KRAM

2006-11-24 @ 10:44:58
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback