26/10

"På lördag öppnas Vargliften och Vargbacken i Björnenområdet i Åre för åkning på natursnö. För att fira den tidiga premiären bjuds alla skidåkare på gratis liftåkning."
-Citat op.se

Kändes kul att läsa! synd att man inte är hemma :)
Haha, märkte att jag brukar skriva enbart på torsdagarna, vet inte varför det blir så man en veckas mellanrum är tydligen lagom.
Är helt själv hemma nu, alla andra är på jobbet. egentligen fick jag jobba över om jag ville, som Erik & Kalle gör men jag orkade inte det ikväll, så nu sitter jag och dricker mjölk och kollar på TV istället, skönt.
Jobbet snurrar på, jag trivs jättebra där. Nu har halva tiden gått och snart är det dags att åka hem, typ. Jag längtar som tusan till julafton och att få komma hem överhuvudtaget. Men sen blir det nyår i Barcelona och förmodligen stanna där hela januari. sen hem och åka skidor, så är planerna just nu iallafall..
Imorgon får vi lön, sen ska vi jobba på lördag och efter det hoppas jag på bowlingtraditionen och kanske utgång! får se hur de andra känner om den saken.
Igår var det en månad kvar tills jag fyller tjugo!

over and out, -peace

Kommentarer
Postat av: em

vi skulle vart där och grävt ner oss och träffat snygglars och gänget och hoppa med spade. haha. och han som va stöörd

2006-10-27 @ 00:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback