panten... =/

Har jag förresten sagt att vi har ett helt berg med pant under det som man skulle kunna kalla för matbordet(stort nog för en person) det är runt tio påsar med öl och cola flaskor. Vi har tänkt flera veckor i rad att vi ska ta med och panta alltihop när vi åker och storhandlar men det har glömts bort, vilket också har gjort att påsarna blir fler och fler. och det blir definitivt mindre plats här i köket.
Mmm just det, storhandla var det ja. såhär på lördagsmorgonen (nåja klockan är ju ändå bara lite efter två) så finns det ingenting till frukost. Jag sitter tre decimeter från kylskåpet, öppnar det nu... kollar en snabb sväng... och stänger. En fjärdedel av allting består av öl, resten är margarin, läsk eller olika slags konstiga burkar som jag inte har en aning om vad de innehåller..
Fann lite gröt, blir bra med äpple och kanel till frukost. Och mjölk såklart!
snart blir det att åka sex personer i bilen och handla, panta (gud så skönt) och sen hem, in med allt vart det ska vara, dricka lite öl och sen vidare till bowlingen. Ska bli spännande att se hur det går idag! jag tror på produktionen, som är vårat lag :)

Nu ska jag duscha en sväng. Peace!

Kommentarer
Postat av: emma

tänk imorrn när du sitter här lite efter två och öppnar kylskåpet! öl, pålägg,mjölk, mer läsk, smör,kanske mat.. kanske frukost.. =)

2006-10-28 @ 14:19:51
Postat av: polo

titta i kylen nu marco

2006-10-29 @ 12:38:05
Postat av: Mary

nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback