torsdag idag va?=)

yes! det snöar hemma,. underbart eller vad! är sjukt sugen på att åka skoter, skidor, pulka, spark eller bara leka med jullan ute i snön!
är för övrigt jäääkligt glad över att både erik och kalle är här, och att vi jobbar på samma avdelning och samma tider. fast idag fick jag sov morgon till tolv när de behövde gå upp halv sex, sov riktigt skönt. :)
ska jobba kväll idag så jag börjar 13.50.. just duschat och snackat lite med Marina på MSN.

Linnea fyller år imorgon! vill åka hem idag, ge henne en stor kram och käka massa tårta imorgon och sen kanske ändå kunna vara tillbaks här till jobbet på måndag, de vore guld! men jag får låtsas iaf...
igår när jag och erik kom hem efter övertiden (13 timmar två dagar i rad, tre för han idag) så var det tokstädat, nydiskat och hur fint som helst, tur man bor med världens bästa sambos, :)

pratade med nalu i helgen! ah!!! trodde jag skulle svimma av lycka.. låg på golvet i köket hos emma och elin och skrattade och grät om vartannat...


vidare till jobbet, peace over and out! PUSS

Kommentarer
Postat av: Eliin

fatta att linnea blir 13 år!! Hoppas presenten hinner komma fram

2006-10-19 @ 15:19:56
Postat av: Anonym

ja och snart är de helg! blir de ni eller vi som vinner..?

2006-10-19 @ 15:29:52
Postat av: Erik

Du har en nylagad pizza som väntar när du kommer hem :) puss

2006-10-19 @ 21:31:31
Postat av: Zandra

Ååh. Vad kul att Erik är hos er också nu! =) Det är kallt och snöar som bara den!! Kom och mys med din ljusblå mössa ute i snön! =) Kom så tar vi en promenad och sen dricker te på news. Kom och var här med mig när det är kallt!

Postat av: Towa

Hej vännen! Hoppas att allting går bra, söt kommentar du skrev =) Ta hand om dig. Kram/Towa

2006-10-22 @ 21:54:44
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: johanna

ida, nu har jag också en blogg :) hoppas allt är bra! saknar dig sjukt mycket :( KRAMAR!

2006-10-24 @ 19:48:15
URL: http://celinda.blogg.se
Postat av: Tine

Jeg fann deg her. =)

2006-10-25 @ 01:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback