torsdag ingen aning om vad det är för datum..

Städad lägenhet! bidrog tyvärr inte med nånting eftersom jag var på jobbet, men det var gött att komma hem till! imorgon är det finally helg igen, shiit vad veckorna går fort!
Är typ helt borta i huvet, känns som jag är fem sekunder efter när jag gör nånting, men så kan det vara ibland :) Vi har en liten plan att bowla på lördag, tror jag skulle kunna bli väldigt underhållande, haha..
tänkte ta mig en dusch nu och sen kanske vila lite, ska upp omnån timme igen och hämta Erik på flygplatsen! Det glädjer mig.

För övrigt saknar jag JULIA som tusan! vill att hon ska komma och väcka mig på mornarna....
ciao!


Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar också julia!!! som fan. Åh jullan

2006-10-06 @ 20:16:29
Postat av: Maria

Ida, jag saknar dig sa himla mycket!

2006-10-07 @ 14:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback