..

Lyssnar på storstadsidyll och njuter av denna underbart sköna låt, den är grymt bra.
snackar Åre och skidåkning med Olle, förmodligen kommer vi spendera många dagar i backarna tillsammans i vinter, precis som vi brukar göra.
för övrigt börjar jag få så långa naglar att jag knappt kan skriva på tangentbordet, haha.
Kändes som jag hade tusen saker att berätta för er som läser men just nu kommer jag inte på nånting alls.. jo, kan ju skriva att Emma klippte snelugg på mig i förrgår, så nu är jag extra lik Johan enligt mig själv, och det känns ju alltid bra!
Sen är det fest på jobbet på lördag, först fotbollsmatch vid sex-tiden och sen middag vid halv sju, sju ungefär. Elin frågade för nån dag sen om hon fick sminka mig, jag ska fundera på saken svarade jag... =)
Fick några roliga bilder av Linnea som ligger här ovanför, de är från i somras, Augusti när mamma frågade om vi ville följa med att slänga lite skräp. Ingen av oss hade nån lust men sen kom Elin med den smarta idén att om alla tog på sig en huvudbonad och ett par solbrillor så blev allting mycket roligare, och fy fan vad kul vi hade där på soptippen :) Mami hade också kepa och solglasögon men eftersom hon var fotograf hamnade hon tyvärr aldrig på någon bild.
Jag saknar Nalu & Maria i Barcelona, Cissan i Östersund, Marina i Lit, Kim i Stockholm, Karl i Skärhamn. Och massa andra.

idag köpte vi fryst pizza till middag, har egentligen inte råd men när vi ändå är inne på den här kategorin med pengar så kan jag ju berätta att jag har sett ett par nike skor i guld som jag ska köpa, dom kostar så att jag precis har 100:- kvar att leva på tills den 29:de då vi förhoppningsvis får lön. Men alltså, det är ju alltid lika kul med tester av olika slag. Nu tänkte vi t.ex testa att leva på havregryn och knäckebröd, eller ja, egentligen så har vi ju inget val.. vi måste helt enkelt testa det :) Vi har det så bra här i Norge!
Egentligen är jag skrivsugen och sådär men jag ska faktiskt duscha och sen sova, för imorgon går jag upp 05.15 som alla andra dagar den här veckan.

Jag tänker på er kära vänner, ta hand om er.
En extra jättemegastor puss och kram till världens bästa Linnea, jag saknar dig mest!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback