fredagkväll

jahapp, vad gör man då en fredagkväll i hauge? emma hälsar, hon har just möblerat om i salongen, dvs vardagsrummet, där även biblioteket och matsalen ingår, och snart även emma&petters sovrum! :)
Idag fick jag sluta tjugo minuter tidigare, åh vad skönt tänkte jag och somnade nästan på hemvägen, men det blev aldrig nån sömn utan jag la mig ute på en filt i det otroligt vackra vädret och lyssnade på musik. Sen gick jag och mötte Elin & Emma, vi gick en sväng på Oasen och fixade lite småprylar, shoppade lite på H&M fast vi egentligen inte har råd. men man behöver göra såna grejer ibland också.
Saknar ihjäl mig efter Erik, fy fan vad jobbigt det är att vara ifrån varann så länge, och det jobbigaste är ju förstås att man inte har en aning om när vi ses nästa gång, det tär på mig, jag blir ledsen och trött.
Vi funderar på att gå på kino ikväll (bio på norska) jag skulle vilja se filmen om 11 september, men vi får se hur vi gör. tydligen är klockan redan kvart i sju och vart har dom här timmarna sen jobbet slutade tagit vägen egentligen??
Dagarna går iaf sjukt fort, jobbet rullar på och det går jättebra. imorgon är det jobbfest i kantinen(där man äter mat och för övrigt får dricka hur mycket mjölk som helst, yahoo!) först är det fotbollsmatch mellan produktionen och slakteriet, tror att slaktarna kommer vinna ganska lätt för när det var matcher nu i veckan hade dom vunnit med 16-1 över oss, (jag var dock inte med och spelade :) Ska iaf bli kul att se hur alla ser ut utan dessa löjliga kläder och mössor som vi har på oss var dag..
Nä, nu måste vi göra nånting.


over and out, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback