h ö s t

Har varit rätt varm de senaste dagarna, vi har haft lite för-vår känsla, eller kanske snarare sensommar känsla. Nåväl, verkligheten är ju alltså den att det är på väg att bli höst. Snart är det snarare Oktober än Augusti och det är där strecket mellan värme och mörker dras tycker jag. Jag tycker faktiskt om hösten, även fast jag alltid är lite rädd innan den väl har kommit. Det brukar bli så ensamt och kallt, men samtidigt kan det faktiskt lika gärna bli rofyllt och värmande, det beror väl helt enkelt på hur man hanterar hösten. Det blir bra, de lööser saaaj :)

Och Såfia & Emelie ska till Norge, yahoo det komma bli supergöjj tjejer!
Jahapp, och var har NILEN tagit vägen då? Om det är nån som stöter på henne, please be henne maila mig! I miss her.
Cissan har ett kärleksfyllt brev att vänta!

BTW har vi en norsk mobil nu, ni kan skicka hundratusentals sms, fast det går precis lika bra med bara ett ;) Här är numret; 004793673944.

vad sägs om en morgoncigg?
Peace, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback