söndagsaktiviteter

Vi hade middagsmöte igårkväll igen, vi kommer alltid fram till så bra saker på våra sammanträden. Som vanligt var alla närvarande och vi tog upp saker från förra mötet ( ni ska se oss, vi är jätteseriösa!=) Vi kryssade i saker vi hade avklarat, bla att vi skulle sno nåt.....haha, det fixade Elin mycket bra utan att hon ens visste om det egentligen. Nåväl, ingen fara skedd iallafall.
Vi drack vin och öl igår ur våra nya vinglas, dom är superfina!

Och idag.. jag vaknade vid halv ett, åt frukost med Emma & Elin, duschade, bakade coccosbollar, har skrivit lite och nu sitter jag här och lyssnar på Snook. Oskar bakar bröd och Emma läser, Elin är ute och kollar läget i eljusspåret. Så det är vad vi fördriver söndagarna med typ, förmodligen blir det lite mer bakning senare i form av muffins eller kladdkaka, mumma!

Ni måste kolla på dom bilderna som jag la upp här nedanför sen också, vi hade mycket roligt igår när vi tog dom korten :) Elin och jag var ute och hoppade lite på asfalten, vad gör man inte i brist på annat liksom. vi försökte leka lite inte nudda golv igår också, men haha, det gick inge vidare.
Spillde rödvin på mina vita byxor också! salt fungerade tyvärr inte..

Hoppas på en långweekend med Erik  i O S L O till helgen!









Fan, jag saknar er kära vänner! Ni är bäst!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fina ni är! :D Ni verkar ha kul! Jag är förkyld och äter halstabletter.

Prova med klorin då kanske? :D
Kram!

2006-09-10 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback