12/12

Imorse spenderade jag en timme på jobbet innan jag åkte hem till sängen igen, hade så ont i magen så jag bara ville spy. Sov till 14-tiden och har sen dess inte gjort speciellt mycket, och det känns bättre nu iaf.
Igår hade vi snickarverkstad här hela kvällen, fick ihop en hylla och en halv garderob som vi ska fortsätta med nu ikvälll, jag tog en del bilder men alla våra kläder och saker ligger i en stor hög på golvet så jag orkar inte ens försöka leta efter sladden till kameran :) men imorn kanske jag lägger in lite nya pics.
Jag kom på att det är lucia imorn så det kanske är dags att göra pepparkakor av ikea degen, mumsigt!
Åå vad jag längtar tills vi åker hem, det är en vecka kvar att jobba idag, och sen är det julebord som kommer bli skitkul och sen åker vi! jahoo :)
för övrigt doftar jag underbart, hade lite för mycket blåbärs body butter kvar för att slänga och lite för lite kvar för att spara så jag tog allt och smörjde in mig och nu luktar jag såå gott :)
är sugen på ost och vindruvor, tror det får bli lite kvällssnacks men först blir det middag, undrar vad jag ska göra idag för nåt... ska googla lite tror jag!

Kommentarer
Postat av: sis

när börjar du jobba igen? jag får fortsätta på gilde iaf, jag börjar den 7 januari. åhh vad jag längtar till jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback