=)

hej mina kära vänner! sorry att jag inte uppdaterat på länge, men nu finns det några nya bilder på bilddagboken.se, sök sen på MissKaylaJ (det där fixar du mamma!:) vi har kommit igång med lägenheten nu och igår fick vi kyl, frys, spis och tvättmaskin, väldigt skönt! och imorgon är jag ledig, det ska bli välbehövligt. jag lånade hem en häftpistol idag från jobbet så imron tänkte jag ta en runda på second hand affärer och se om jag hittar nåt fint tyg som jag kan klä om våran hitte-stol med. eller göra tavlor av kanske.
imorn kommer också elin, sofia och maria på besök! då ska de få premiärsova våran sovsoffa, hoppas den inte är allt för oskön :)
Det går bra på jobbet men nu längtar jag hem, hem till julen och snön och jullan :)
oj vad trött jag blev nu, men nu har ni lite att läsa iaf så får vi hoppas att det inte dröjer lika länge tills nästa gång jag skriver.
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej IDA från Matilda o Hampus.

2007-12-07 @ 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback