23:e!

Äntligen hemma!
Efter en galen kväll tillsammans med jobbet och en stressig dag på flygplatser passade det väldigt gott att komma hem till östersund. tyvärr var det inte lika mycket snö som jag hade fantiserat ihop men bättre lite än inget alls.
Jag har fullt med julklappar på golvet i mitt rum och alla är färdig inslagna och fina, jag måste säga att jag är väldigt nöjd i år faktiskt. Det är kul att köpa julklappar.
Ikväll ska vi klä granen och lägga in alla paket under den och mysa och lyssna på julmusik och kanske äta lite knäck och pepparkakor.
 Imorn är det julafton!


Finns ingen bättre!

Kommentarer
Postat av: Millan

jaså, va synd...men de ordnar sig nog vid dörren då ja:) vi hörs nåt imorgon yes, GOD JUL!

Postat av: pappa

Hej Ida
Välkommen till Sverige. En riktigt härlig och god jul till dig. Stor kram / Pappa

2007-12-24 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback