Juleferie!

Dejligt att ha juleferie! Imorn är det julebord och på fredag åker vi hem, ska bli så skönt att få vara hemma och ta det lungt, träffa alla och åka massvis med skidor för det har jag tok längtat efter. Jag har för övrigt köpt ett par skitsnygga, högklackade skor på H&M som jag tänkte ha imorn, men jag kan knappt gå i dem så jag får se ifall de lämnas tillbaks eller om jag biter ihop och har de på mig..
Vet att jag har varit dålig på att höra av mig, och de här två och en halv månaderna vi har varit i oslo har verkligen gått snabbt, jag har inte alls hängt med. men det har inte varit meningen om någon nu har tagit illa upp att jag inte har hört av mej. så nu vet ni det. :)
Igår och idag har vi storstädat på jobbet, då såg jag ut såhär.
image782

Kommentarer
Postat av: Linnea

kan du sno en mask åt mig?(a) haha

2007-12-19 @ 19:05:04
Postat av: millan

snyyyging;-) nej de vet jag inte..har inte en aning faktiskt..!

2007-12-19 @ 21:06:12
Postat av: elin

kom hem nångång då!

2007-12-21 @ 21:49:23
Postat av: hanna

haha, hett! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback