Kan väl..

Kan väl lika gärna blogga medan jag väntar på maten! Isabelle har idag gjort broccoligratäng, det ska bli sjukt gott för nu kurrar min mage jättemycket.
Vi var på en typ arabisk affär i förrgår och handlade massvis med bönor, grönsaker, kryddor och andra roliga ting. Isabelle hade storkok på igår med black eye bönor, kikärtor och kidneybönor. Själv gjorde jag wok med olika grönsaker och tofu som jag också hittade på den där roliga affären. Inte lika gott som i Thailand men det funka :) Och för nån dag sen åt vi hemmagjord pizza, verkligen lyx! Imorn är vi lediga allesammans så då tänkte jag åka på IKEA, får se om Erik är pigg på att hänga med. Tänkte skaffa de sista nödvändiga grejerna så känns lägenheten ganska klar sen. Vi är i stort behov av en garderob, nog för att vi alltid brukar ha kläder och saker utslängda över hela golvet men nu när man inte har nån annanstans att göra av dem är det riktigt irreterande. Ska bli skönt att få ordning på grejerna och veta var man ska leta när man ska ha nåt..
Idag är det julebord på Lysebu, massvis med hungriga människor i alla åldrar har invaderat.
Längtar jättemycket tills vi ska ha personaljulebord den 20 tror jag det är.. ska bli skitkul!
Nä nu kan jag inte koncentrera mig längre, är så huuungrig.

p.s jag har en ny adress:
Ida Lind
Theresesgate 51 B
0168 Oslo

man kanske kan få ett litet julkort iaf?

peace, puss å hej!

Kommentarer
Postat av: kattis

Blev det något IKEA besök ?
Jag har bakat fyra sorters kakor till jul.
Lussebullar finns det med ,om inte Johan och Linnea äter upp alla i smyg !
Kram mamma

2007-12-11 @ 15:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback