Nyårsafton


Okej, då kör vi! Här kommer äntligen bilderna från NYÅRSAFTON 06/07! Vi körde sminkning, klädbyten och åt tacos som synes på bilden här ovan!

 Erik var med!  Maria också! (hon var på pusshumör)
Elin också! Emelie var väldigt fin!
Såfia skrattade och var gladNalu med, sötnos :)

 

Såfia & Maria redo att gå! 
   

Såhär tokig blir man av alkohol



Kärlek!



Blev en hel del drickande :)


Sen drog vi vidare med taxi till Dippan, vi var bland de första in och trängdes med massor av brats och andra men det var en väldigt trevlig kväll! Firade tolvslaget med en stor puss på Erik! Underbart.

Kommentarer
Postat av: Karl

Jag var också med, men det syns inte eftersom jag jobbade när ni hade förfest tror jag..

2007-01-26 @ 22:21:40
Postat av: sofiaa

åh, underbara Ida. Vart ju ett bra nyår måste jag sæga, kul att se bilderna! Tycker om dig, søtnøt!

2007-01-27 @ 15:08:02
Postat av: elin

vilka harliga bilder!

2007-01-27 @ 16:35:10
Postat av: Emelie

åhh, va härligt att få se lite bilder från nyår, en mycket trevlig kväll :) är du i åre? hör av dig! puss o kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback