planer, planer, planer..

Ah! att livet kan vara så svårt ibland. När allt är som bäst är det samtidigt som svårast att avgöra vad som ska göras. Jag kan inte bestämma mig hur jag vill ha det, känns dumt att sitta hemma och slösa bort tid och pengar när de är precis det jag har; tid och pengar. Och vänner runt om i världen som behöver besök :) Elin flyttar till London nästa vecka, Nalu väntar på mig i Barcelona (som jag har fått henne göra allt för länge nu) Thailand lockar mer än nånsin, Elins au-pair kompis Amanda i Brasilien som säger att vi är välkomna när som helst. Och Australien som bara ligger där på andra sidan jordklotet och verkar vara vackrast i världen. Ah, R E S L U S T!

...Nåväl, vad är väl en bal på slottet..    som jag brukar säga...


Här får ni några bilder på mig och Nalu från juldagen; ah my love.


Kommentarer
Postat av: nalu

ida! du är så jävla underbar! åå!
älskar dej!

2007-01-09 @ 16:25:46
Postat av: Towa

RES DÅ IDA =) det är bara att tuta och köra, vi åker den sista februari =) WIHOO ... reslust - ja!

Postat av: Marini

hejsan tjejen...vilken bra blogg du ha...intressant att läsa... hoppas allt bra med dig.
kram

2007-01-10 @ 15:39:59
Postat av: Cilla

Don´t forget Denmark.. And meee.... haha

2007-01-10 @ 16:10:01
Postat av: Maja

Tja Ida! Hur är läget? Vad gör du? Själv sitter jag i ett regningt Lund och söker jobb. Du får gärna komma och hälsa på! Kram,kram Förresten...vem är det som kommer hit i februari? (turnén)

2007-01-11 @ 13:01:34
Postat av: elin

att moster lenas "gamla" tröja lever än !
Kattis som lånat Elins adress

2007-01-13 @ 20:02:06
URL: http://elinchristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback