Söndagsaktiviteter

Söndagar som alltid brukar vara så sega, men idag har dagen flytit på rätt bra tycker jag faktiskt. Först väckte Iris mig vid halv åtta, gick ut i pyjamas och rastade henne en sväng, halvsovande. Så sen fick jag lägga mig och somna om, blev väckt av en liten söt rackare som slickade mig i ansiktet vid tolv-tiden. Så då käkade jag banan och jordgubbs smoothie och sen packade jag, mamma och Iris in oss i bilen och for iväg till Ås på loppis, där fyndade mamma lite glas och jag köpte en guldram. Sen åkte vi vidare via Lugnvik och ut till Frösön mot Härke där det också var loppis, där hittade jag faktiskt en plattång för 30kr, ska bli väldigt spännande att se om den fungerar!
Så idag har varit en äkta söndag med loppis!
Åkte förbi de här husen på Frösön, vid elljusspåret och utsiktstornet ungefär, skitgrymma! Lite Åre-stil på dem.
  

 
Loppisen på Frösön och Iris som blir rastad av mami.
För övrigt är Iris en superduktig och mysig tjej som lyssnar bra, slutar skälla när man säger till henne och just nu ligger i mitt knä medan jag sitter vid datorn, hon e fin hon :)

Imorn blir de date med Malin och sen åker jag äntligen hem till Åre igen,ska bli skönt att träffa Erik!
Sen åker vi tillbaks till Lit på lördag, då blir det förfest i Österåsen hos Anna & Örjan med massa andra innan vi drar vidare till dunder, ska bli riktigt skoj! Sen blir det Linneas konfa i kyrkan på söndag!

Kommentarer
Postat av: millan

wooohooo, va kul att ni ska me pa lördag! kommer ju bli kanon de! ses då=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback