Godmorgon midsommardan.

Godmorgon midsommardan.

Midsommar har jag typ aldrig firat, bara de tre senaste åren, innan dess har vi alltid varit på semester under den här helgen.
Gårdagen spenderade vi iallafall här hemma hos mig & erik :) Vi fick finbesök av mami, johan & linnea. drack vin, chokladlikör, spelade spel, åt god mat och plockade blommor. mycket trevligt.
Nu är jag badsugen, synd att det var så dåligt väder..
Åker till Lit ikväll, stannar där en vecka innan det är dags att börja jobba på Holiday den 2 juli. Blir där till den sista augusti och har redan frågat om yran.. tyvärr var det svårt att få ledigt, men man kan ju alltid hålla tummarna.
Men först ska jag på tjejers motsvarighet till mönstring, dvs antagningsprövning, nu till helgen.

Nu är de frukosttajm!

Kommentarer
Postat av: Towa

Nej fan va tufft, ska du göra lumpen? Glad midsommar =) Vädret här var skinande sol, helt otroligt. kram

Postat av: Din Vän =)

Hej Vännen!!!! Är du i Lit den här veckan eller hur vare? skulle va så roligt att ses.. kanske bara ta en promenad...
Saknar dig!!!
Hälsa din man. Puss

2007-06-25 @ 11:02:44
URL: http://mariaskanoy.blogg.se
Postat av: Pappa

Hej Ida
Du har världens bästa runt omkring dig, du har dessutom en väldigt bra morfar och en pappa som älskar dig och längtar sig galen efter dig.
Kram/ Pappa

2007-06-25 @ 13:46:53
Postat av: Isabelle

Nu är vi i Åre... men inte ni. Oväntat? :D

2007-06-25 @ 14:56:05
Postat av: Hanna B

Tjabb. Kan som inte låta bli att klicka mig in här lite nu och då, för att på lagom nyfiket sätt hålla mig uppdaterad om omvärlden..eh...typ. Hur som helst. Lumpen?!? Bra val! Det kommer du inte att ångra, det behövs med töser som kan. Ta dem med storm, bryt ett ben och lycka till. ps. låt inte inskrivningsförättaren manipulera dig till att bli något som du inte hade tänkt dig. Var bestämd och skryt om allt du tidigare gjort i ditt liv på mönstringen. Då får du vad du vill... ds.

2007-06-25 @ 21:57:44
Postat av: Maria

Hej! hur gick det med lumpen grejen? Det där jag skrev i inlägget handlar om precis alla tror jag. Just nu verkar det vara så. Vi pratar ju tex aldrig i telefon. Och det är en helt annan sak än att skriva över internet...:/ jag behöver mer. men jag vet inte. jag är krävande som vän. Är du i Åre nu igen? puss o kram

2007-06-27 @ 00:26:01
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback