Löpning i kvällssolen

Jag och mamma stack ut och sprang i kvällssolen förut, så jäkla vackert när solen står lågt och man springer förbi alla ängar med blommor och gräs lika långa som en själv nästan, elljusspåret i Lit är en höjdare :)
Å äntligen har problemet med halebop löst sig, nu funkar det att ringa till min mobil från alla hemtelefoner i hela världen, typ :) Det känns asbra faktiskt!
Nä nu måste jag sussa, har ställt klockan på 07.15 imorn, åh så tidigt har jag inte gått upp sen Thailand tror jag..

Jag saknar Erik!

Kommentarer
Postat av: Erik

jag saknar ida

Postat av: Karl

Jag med

2007-06-28 @ 10:31:13
Postat av: nalu

ey!köpte en svin snygg kep idag, då tänkte jag på dej!du jag saknar dej!
pis

2007-06-28 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback