Årelivet.

Hej!
Vi har inget internet hemma hos oss, så det är rena paradiset att få komma till Hammerdal och uppdatera bloggen.. Tänkte lägga in lite bilder på bilddagboken också men internet här går lite segt eftersom Erik laddar ner lite serier när det äntligen går, och tur är väl det! För jag hoppas att ni har sett Heroes! Så jäklarns bra alltså, Hiro är min favvo! Har sett ikapp typ tolv avsnitt på bara tre dar.. Erik, Kalle och Isabelle är ju såklart före mig på alla serier, men jag har aldrig tyckt att de har varit så kul att kolla på, men Heroes är riktigt bra! Å Prison Break förstås, har sett alla avsnitt utom typ de tio första :) Erik blir jätteallvarlig och undrar hur jag kan göra så mot mig själv, att inte kolla på en serie från början, men de funkar bra ändå! Tänkte se de avsnitten sen nån gång.. typ mot slutet!
Vi trivs super i lägenheten iaf! Har bott där i typ två veckor, de är asnice att ha en egen lägenhet! För er som inte vet så bor jag och Erik där, vi stannar över sommaren, förmodligen till den sista Augusti.. sen är planerna att dra till Norge igen och jobba ihop lite pengar! Sen är jag skitsugen på att dra till St.Anton och skida hela dagarna!
Men än så länge jobbar jag på Marknadsfakta, de funkar bra, har bara varit där tre dagar men jag trivs. Kommer jobba där fram till efter midsommar när jag förmodligen börjar på Holiday, blir till att städa stugor och lägenheter, tar över Emma Hultqvist jobb från förra sommarn :)
Och snart är det Hultsfred!

Så.. idag har vi varit på  dansuppvisning, Linnea och kusin Erik dansade, skitskoj att kolla på och fy fan vad danssugen jag blev! Tänkte plocka fram mina gamla inspelade showband men de glömde jag såklart bort.. Vill dansa igen! På riktigt, inte bara fjantdansa på krogen..
De blir en kort visit den här gången, vi sover här i natt (läs kommer hem för att tvätta =) Sen packar vi ner Eriks megaTV i Kalles "fin" bil (närå Kalle den går som en pärla!!!) och åker hem till Åre igen.. ska jobba imorn. Men först ska vi på stan en sväng och fixa lite grejer.

I fredags var vi (=jag, Erik, Kalle, Isabelle) på Holiday Club och åt finmiddag, italiensk buffé -väldigt gott! Sen var vi på Pistvakt tillsammans med 1000 andra.
Och i lördags var det buffé på Holiday igen (det är där man hänger! bla för att det finns gratis internet..) Den här gången var de barbecue och de va också väldigt gott.

Å i måndags kom Nalu upp! Så vi gick först på Country Club i måndags med Emelie, Maria å hela gänget. Å sen i tisdags var det utklädningsdax och vi drog på Dippan tillsammans med alla andra i Åre, ett riktigt kalas! Va askul å se hur alla hade klätt ut sej, va nåra som hade stora kartonger på sej, andra hade läskiga gorilla förklädnader. Ska se om jag hittar några bilder därifrån!

Nä nu ska jag kanske orka lägga in lite fler bilder på bilddagboken.se (MissKayaJ)
Ha de fint!


Erik har dragit igång sin blogg igen!
www.hammerdal.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Egon

Tat lungt me biln

2007-05-07 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback