Bad day.


Fy fan vilken skitdag det här har varit vissa stunder. Vi försöker ju byta lägenhet pga internet och lite annat och idag pratade jag med hon som vi hyr av. Jag tänker inte ens skriva nånting om det samtalet, bara att jag blev j-vligt less, arg och faktiskt, ledsen.
Nåväl, jag försöker att inte tänka på det just nu. Måste ta tag i det men inte idag.

Skjutsade in Amanda och Jessica som har varit här och hälsat på imorse. De är Johans gamla Tipton-kompisar från USA. Amanda (som Johan även gick på "the prom" med) är utbytesstudent i Höör, skåne och Jessica är hennes syrra som var här på besök. Så då drog dom upp till oss i Lit och pratade gamla minnen, åkte bil med Johan och träffade alla hans kompisar. Drack vin som jag och Erik bjöd på gjorde dom också :) Jag är inte alls lika bra på engelska, speciellt inte om man jämför med mina syskon :) men lite grann pratade jag iallafall! Som tur var så var Amanda riktigt duktig på svenska så det gick bra att prata vanligt också! Hon har bott i Sverige i 10 månader och var hur duktig som helst på att prata svenska, jätte kul! Och Johan pratade flytande amerikanska förstås, också jättekul att höra! Själv var jag tvungen att tänka efter hela tiden för att veta att jag har hört rätt.. haha =)

image300




Så efter att jag hade skjutsat in tjejerna åkte jag förbi Marielle och surrade lite. alltid lika mysigt att träffa henne! Elias hade vuxit mycket och fått hår :)
Körde hem en sväng men det var så kul att köra bil idag så jag tog med mig Jullan, min trognaste vän och åkte upp till Hammerdal så hon kunde få busa lite med Ella. Världens sötaste Ella!
Längtar tills vi är i Tannsjön i sommar så dom kan springa lösa båda två och busa hela dagarna!

Måste säga att den här dan blev lite bättre av att jag duschade med mängdvis med balsam i håret imorse och borstade sen ut det, fy fan vilken trassel jag har haft de senaste dagarna.. sen sminkade jag mig(!!!!!) fast bara mascara för allt annat kan jag inte riktigt med, haha ja det är sant!  och nu ikväll stack jag ut och sprang/gick och sen efter andra duschen idag så tog jag på mig min nya vita sommarklänning och mina favorit guld örhängen.
Så nu känns det bättre!

På onsdag kommer ELIN hem!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ida, jag tycker om dig så mycket! Nu vill jag HEM.

Postat av: Erik

Ida, jag tycker om dig så mycket! Nu vill jag HEM (till åre) =) puss

2007-05-22 @ 01:43:12
URL: http://hammerdal.blogspot.com
Postat av: emma

och jag tycker också om dej! =) nu är de snart onsdag, de känns ju helt otroligt! imorrn kommer hon hem! cooolt! hörs senare i veckan.

2007-05-22 @ 12:54:30
Postat av: Stina

Tja! Nu finns det lite bilder från i fredags på min blogg. Är en dålig bloggare, måste bättra mig =) Ha de Gött, hälsa mannen!

2007-05-22 @ 18:11:52
URL: http://toxicgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback