gbg

Tjo!
Sitter och myser hos farmor&farfar i göteborg nu. skönt att få lite semester och ta det lungt.
har varit på stan och shoppat lite idag och imorn blir det liseberg, tror aldrig man kan bli för gammal för de!
vart ganska förvånad för nån dag sen när jag kollade ut genom fönstret och det bara toksnöade! känns inte som att de är mitten på maj nu iaf..
och bara en månad kvar till hultan! gud vad jag längtar nu, träffa såfia!
johan tog körkort igår! grattis!

nä nu ska jag äta middag. bye bye!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! va härligt å vara i Gbg! Du, hur ska ni ta er ner till hultsfred?

Postat av: Towa

Hej vännen, Liseberg låter så jävla kul! Det är Sara Ångman ska ha barn igen =) kanske lät som att syster Sara skulle ha barn men så var det inte. Kom hem till mig och drick te någon gång eller ett glas vin =) Kram!

2007-05-18 @ 19:20:59
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: hanna

hej ida :) åkte du balder? :)

2007-05-19 @ 13:17:06
URL: http://kiwis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback