Lisa 18år!

image275
Igår tog jag mitt pick och pack och drog till stan en sväng! lilla Lisa har nu blivit stor och fyller 18 idag! mega grattis till henne från oss alla! vi firade de finfint igår med en small reunion hos malin och lovisas gamla lägenhet som petter nu bor i. de va ja, nalu, lovisa, lisa å malin! suuperkul! hur längesen va de inte man träffade henne då! men hur kul som helst! a lots of old memories och massa skratt. å käka svingoo vit blåbärstårta gjorde vi också! där mådde man gott minsann. sen drog vi på seven när klockan hade slagit lisa-fyller-arton-idag.
å vi har kollat på en lägenhet uppe på torpet som vi funderar på att ta istället. men den är rätt skabbig fast de finns internet och den är större med balkong men fyrahundra dyrare och åtta våningar upp och jag kan ju inte åka hiss. jaja vi får se hur de blir! men ja kan ju säga att vi e ganska sugna pga internet!!!
råkade ringa och väcka erik idag vid typ halv två.. han hade suttit uppe till halv sju imorse och kollat på serier, men sen hade han vaknat på riktigt vid halv fyra, då fick ja ett god morgon sms =)
åkte motorcykel med Kicko hem till Åre idag! ahh de gick hyfsat (extremt j-vla mega) fort! vet inte om jag vågar avslöja hur snabbt de gick.. tar de en annan gång tror ja! men ja vart peppad på mitt blivande mckort!
så nu sitter vi i Kalle och Isabelles nya lägenhet och kollar på HP (dvs Harry Potter) lika bra å utnyttja deras internet! va å hälsa på lovisa på lokalen förut en sväng och jonglerade litte, kollade på de galna ungarna när om hoppade omkring på deras supergrejer också.. svårt att förklara men de va liksom som styltor som man kunde hoppa asbra med.
åkte bil in till stan med Emelie idag också! liite avundsjuk på henne och Annas resa till Kos på torsdag! två veckor med sol och bad skulle vara väldigt skönt. fast jag och Erik ska till Göteborg och hälsa på farmor & farfar på onsdag så de blir förhoppningsvis lite sol där också! här uppe i fjällen regnar de ju mest.. så ska vi gå på liseberg och åka allt! å säkert kommer vi bli ännu mer pepp på att dra till japan och åka deras supermegahäftiga berg&dalbanor som finns där, de är ett måste alltså! wiiiiiiee vad roligt!
jag längtar tills man får stå i eftermiddagssolen och dansa till timbuktu på hultsfred! å träffa tk å alla andra!
träffade Sofia idag! som jag har gått i samma klass som i nio år och bott i samma by hela livet, typ. hon pluggade i uppsala nu, nåt som jag inte kommer ihåg vad de va.. men nåt sånt där bra iaf, hon är ju så himla smart! riktigt kul att träffa henne en sväng iaf, händer typ aldrig.

nä, nu blir de hp och kanske ett glas vin. de är ju faktiskt lördag!
peace och hej!

ps. ni skriver väl en kommentar!!???

Kommentarer
Postat av: Emelie

va kul att du lifta med mig från Lit.. så man fick träffa dig en liten stund. får se när nästa gång blir :) skoj att du fick åka mc, jag kan ana hur fort de gick. hehe. men du får gärna berätta ! pussokram

Postat av: Johanna

Åh, synd att jag missade att du var i stan, men jag jobbade ju :( Klart du får komma den 1 juni! Du behöver inte ens fråga ;) saknar dig! jag vill komma o hälsa på dig nått snart :) PUSS

2007-05-13 @ 02:21:14
URL: http://celinda.blogg.se
Postat av: Cissan

Tjooo.. Tack för senast!! Duu vad har du för adress?? =) Hoppas allt är bra iaf!! Själv har jag just gått på ledighet, så det bär av till Malmö snart.. =)

2007-05-13 @ 16:08:45
Postat av: Stina

Tja! Hörde att du och killen skulle komma till Göteborg nästa vecka! Jag kommer också till Göteborg då (bor ju i Linkeboda nu=) Jag och David ska på ett ställe på fredag och ta några öl och kolla in ett lokalt GBG-rockband. Det skulle vara kul om ni ville hänga på! Hör av dig isåf, antingen på min blogg annars har jag telnr 0737-149885. Kram!

2007-05-13 @ 20:05:13
URL: http://toxicgirl.blogg.se
Postat av: emmi

Hej! :D

2007-05-13 @ 21:23:26
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag jobbar lite då och då på gamla teatern :) Byter jobb hela tiden jag ;) hihi.

2007-05-13 @ 23:17:24
URL: http://celinda.blogg.se
Postat av: skånöy

Heeej Vännen!! Så roligt att läsa om hur ditt liv ser ut oxå... så tråkigt att man inte ses så ofta... men de e väl så.. alla har sitt.. men jag hoppas du har det bra..och om du är hemma i lit nå är det bara att ringa. Kramar

2007-05-14 @ 10:41:37
URL: http://mariaskanoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback