ny bil!


http://www.myspace.com/djhammerdal

Ni måste bara kolla in där och lyssna på låten!!!!!






Igår kom Erik och väckte mej vid halv nio-tiden när jag hade somnat, "IDAAA,  vill du hänga med till stan, jag ska köpa en biiil !!!!!"
Haha.. yrvaken och fattade ingenting följde jag med och kollade på hans pärla. En brun Volvo 244! Skitfin och går hur bra som helst. Så nu är Erik superglad :)
Igår jobbade jag på dagis i Lit, klev upp 7.00 ,shit vad tidigt! Jobbade till 16.30 typ. Men de va kul!
Amanda ska med till Hultsfred yahoo!! Det är inte länge kvar.

Ikväll kommer ELIN hem!!

Åre på söndag.

Kommentarer
Postat av: zandra

hej jag saknar dig. hoppas du kommer till johanna?
puss!

2007-05-23 @ 14:41:35
Postat av: elin

nu är jag hemma!! vilket otrligt härligt hultsfred inlägg du hade nedan, shit vad sugen man blir!!!

2007-05-23 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback