Lööve

Sofia skriver:
Kanye West's mamma har dött, när hon gjorde en fettsugning. Stackars Kanye.. Han gillade säkert henne...
ANYHOW, Ida, Jag, Mia, Elin o Erik e skitsnygg ikväll, som vanligt. What to do?
Ikväll ska vi ut på Esmeralda, eventuellt en sväng på Himmel&Hav som vanligt. Vi ska visa Ida o Erik utelivet i Tönsberg, snygga som vi e.
Vi e full och allt är härligt. I love my drunk life!


Ida säger: SHIT vad sköjj de ska bli å få se Tönsberg! Jag har sett byn idag men de va
så dimmigt men nu har de lättat! Som Fia sa; VI E SNYGG SOM FAN!

Mian säger: Okey, mamman till kanye dog, vilket aldrig är kul. träna istället för fettsugning är mitt tips, men men, desto roligare är det o lyssna på hans låtar på the vioce. We like Gooood life! O vi e sjukt snygga ikväll!


Kommentarer
Postat av: elin

jag har ingen mobil förrän om fem dagar men allt löper enligt planerna.

2007-11-19 @ 15:33:04
Postat av: e

yes, idag fick jag mitt kontokort, men ingen mobil än...har du någon hemma som du vill låna ut? puss

2007-11-20 @ 18:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback