Måndag

Idag har jag haft en vældigt bra dag. I princip alla som jobbar på lysebu (iaf från restaurang/køk/stæd var på fødelsedagsfest igår hos en stuepike, førutom jag och Isabelle som børjade tidigt idag, och de flesta såg lite slitna ut :) Erik & Kalle var dær också men jag har inte hunnit høra så mycket om gårdagen førutom att det var skoj :) och att de kom hem vid fyra-tiden. Men Erik hade lånat min kamera så det ska bli skoj att se de bilderna. Så jag var ensam stuepike på jobbet idag førutom Siri då, som ær vår chef. Så jag gjorde lite extra ting, typ skrubbade en trapp och dammsøg en matta. Sen hade jag ett rum på hela dan att stæda och det var skønt! Och idag ær jag jætteglad før imorn ær jag ledig! Har inte varit ledig sen førra måndan. Så imorn ska jag ner på byn och shoppa upp min løn, fast inte alltihop såklart.
Till helgen tænkte jag och Erik hælsa på gænget i Tønsberg, vis vi får de før dem.(får vi de?) Før vi ær båda ledig lør-søn.
Som ni alla vet så fyller jag år den 25:e och jag fick en perfekt øverraskningspresent av Erik, næmnligen att vi flyger hem då på torsdan och tillbaks till Oslo på måndan! Ska bli så grymt skønt och kul att komma hem :) Trodde inte att jag skulle fira min fødelsedag hemma i år heller, men så blev det visst och det ær jag glad øver!
Grattis førresten till EMELIE som fyller 20 idag!!!!!!!

image781

Igår tænde vi ljus før Eriks syster Emma och bara låg och vilade och tog det lungt, det var skønt. Om det ær någon person jag verkligen hade velat træffa så ær det hon..


Næ nu ska jag hem till hybeln och sova lite, skøt om er allesammans!

Kommentarer
Postat av: monkis

Hey raringar. Ni är varmt välkomma till Tönsberg i helgen, och vi lovar en kväll med prat, skratt, alkohol och dans, ute i Tönsbergs vilda nattliv :P Hehe. Kramar

Postat av: elin

Ja, kom och hälsa på!!

2007-11-13 @ 00:24:05
Postat av: VirginMary

Hej gullpuppa! I found you....en kompis till mig ska flytta till Tønsberg och jag funderar på att haka på...vet inte om de e långt från dig eller? Hoppas allt e nice! PUSS!//VirginMary ;D

2007-11-14 @ 13:09:45
URL: http://unlikeanything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback